fredag 14 september 2012

LCHF: Höstbeställning från Bodystore

Efter denna regniga sommar är D-vitamindepåerna ofyllda...
Tror att många förkylningar och trötthet/nedstämdhet beror på att vi inte fått tillräckligt med sol denna sommar...dags att göra nåt åt det!
Skickade efter lite från Bodystore.com.
Edvin får ta en pärla om dagen och Alvina tar två - lättsvalda kapslar för barnen - får även tuggas om man vill!
Henric och jag tar en kapsel med 5000IE om dagen.
Omega3Forte har jag en burk kvar av hemma så det behövdes inte beställas + att jag har en burk magnesium att ta av när "benkrypen" spökar - det var ett tag sen faktiskt...?!

Beställde en burk Cocosa "med smak" oxå för att variera mitt kaffe på morgonen!




4 kommentarer:

  1. Dessa produkter var jag också och köpte igår plus Sante örthårfärg som är toppen. Jag har lite tur som bor nära Bodystore, så jag tar en cykeltur till deras lagershop.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur du har som bor så nära denna superbra shop!!!

      Radera
  2. Vilken trevlig blogg du har! Hittade den via Fröken Nilssons kök! Jag bloggar också om LCHF, kika inte om du vill :)

    Kram c

    SvaraRadera