torsdag 19 april 2012

Lägg er inte i mitt liv :O(

Jag blir ibland så trött...på alla de som sitter och bestämmer...nånstans långt borta!!!

Först läser jag om att EU vill förbjuda SMAKTILLSATSER I SNUS...indirekt få oss att sluta snusa!
Men det måste jag väl få bestämma själv - ELLER????
Det måste väl räcka med att de skriver varningstexter på alla dosor - jag måste väl få välja själv om jag vill utsätta min kropp och hälsa för det???
JAG ÄGER VÄL MIN EGEN KROPP????
Och snusar jag drabbar det ju ingen annan!

Sen läser jag att vi måste BOTA LCHF EPIDEMIN???
Är det ett skämt?!
Ska jag inte heller få BESTÄMMA SJÄLV VAD JAG VILL ÄTA???
De vill rekommendera "köttfria dagar" och införa KONSUMTIONSSKATTER PÅ HÄLSOFARLIGA LIVSMEDEL??? Vem ska bestämma vad som är ett hälsofarligt livsmedel?

Det ska jag bara säga att jag äter mitt Älgkött tre gånger om dagen om jag vill!!!

När ska "DE" inse att de inte kan rädda världen...
Vad vi i Europa gör kan ändå inte hjälpa världen mot förfallet - tyvärr!
Låt mig då äta vad jag vill och snusa om jag vill!!!

(Man kanske skulle förbjuda BILÄGANDE/ANVÄNDANDE hos alla som KAN åka kollektivt... ;O))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar